SEO Paslaugos

SEO paslaugos verslui

Paieškos sistemų optimizavimo svarba internete veikiančioms įmonėms kiekvienais metais įgauna vis didesnę reikšmę ir nuolat auga savo daromos įtakos prasme. Tai turbūt vis dar yra vienas perspektyviausių ir labiausiai ekonomiškai atsiperkančių kanalų norint pasiekti vartotojus. Profesionalios SEO paslaugos užtikrina sklandžią svetainės optimizaciją.

SEO paslaugos susideda iš daugelio elementų, todėl norint kokybiškai optimizuoti šį kanalą, svarbu žinoti SEO reitingavimo faktorius ir suprasti kaip veikia kiekvienas iš jų. Taip pat, žinoti geriausias optimizavimo praktikas bei turėti reikiamus įrankius.

Kam reikalingos SEO paslaugos?

Daugelis įmonių, veikiančių skaitmeninėje erdvėje, žino, kad SEO paslaugos yra būtinos norint padidinti savo prekinio ženklo žinomumą, pritraukti didesnį kiekį vartotojų į svetainę bei sėkmingai ir užtikrintai plėsti savo verslą. 

Štai pagrindinės priežastys, kodėl kiekvienam verslui yra reikalingos SEO paslaugos.

Efektyviai išnaudokite organinę paiešką

Organinė paieška yra vienas didžiausiu kanalų, per kuriuos vartotojai pasiekia svetainę. Tai yra puiki proga kiekvienam verslui išnaudoti šio kanalo potencialą. Tą padaryti galite pasinaudodami kokybiškomis SEO paslaugomis, kurios padės jums pilnai išnaudoti organinės paieškos potencialą.

Didelė dalis skaitmeninės veiklos prasideda būtent paieškos sistemomis, kuomet vartotojai ieško produktų ar paslaugų. Užklausos yra ganėtinai tikslinės, o vartotojas ieško konkrečios informacijos susijusios su užklausa, todėl SEO paslaugos padeda verslui optimizuoti savo svetainę paieškos sistemoms, kad potencialūs klientai lengvai galėtų rasti svetainę.

Didžioji dalis vartotojų pasirenka ir paspaudžia tik ant pirmųjų paieškos sistemų rezultatų, todėl būti atvaizduotam aukščiausiose pozicijose kiekvienam verslui yra tiesiog būtinybė.

CTR rodiklis seo paslaugoms

Padidinkite prekinio ženklo patikimumą

Profesionalių SEO paslaugų vienas iš tikslų yra padėti sukurti profesionalią, tvarkingą, paieškos varikliams pritaikytą ir gerą vartotojo patirtį turinčią svetainę, kuri būtų lengvai randama paieškoje dėka jos prekinio ženklo patikimumo bei didelio žinomumo. 

Prekinio ženklo patikimumą ir autoritetą lemia daug faktorių, kurie yra svarbūs ne tik paieškos sistemoms, bet ir vartotojams. Pagrindiniai faktoriai yra kokybiškas turinys, teigiama vartotojo patirtis, aktyvios atgalinės nuorodos ir kiti optimizuoti vidiniai puslapio elementai. 

Tačiau per vieną dieną patikimumo bei autoriteto sukurit neįmanoma, todėl būtina koncentruotis į ilgalaikius tikslus, kurti naujus bei pastoviai tobulinti esamus procesus. SEO paslaugos gali jums padėti sėkmingai padidinti vartotojų pasitikėjimą prekės ženklu bei plėsti jo autoritetą neatsižvelgiant į įmonės dydį, stažą, finansinę situaciją ir kitus veiksnius.

Pagerinkite vartotojo patirtį

Sėkminga vartotojo patirtis ir SEO yra neatsiejami dalykai. Viskas priklauso nuo to, kaip vartotojas jaučiasi būdamas svetainėje. Jeigu jūsų svetainė yra vartotojui draugiška ir patogi, lankytojai galės lengvai rasti jiems svarbius puslapius ar produktus. Taip pat, gerą vartotojo patirtį lemia tokie veiksniai, kaip estetika, patogus funkcionalumas, vartotojo sudominimas turiniu ir kita. 

Kuomet vartotojai gauna teigiamą patirtį naudodamiesi svetaine, jūsų verslas gali padidinti srautą, sulaukti daugiau paspaudimų ir užimti aukštesnes vietas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose bei išauginti pardavimus.

Vietinis SEO

Vietinis SEO (angl. Local SEO) gali pasireikšti didesniu vartotojų įsitraukimu, bei gali reikšti didesnį srautą ir pardavimus. Šios SEO paslaugos tikslas – optimizuoti verslo svetainės tam, kad klientai galėtų lengvai matyti jūsų įmonės lokacija, nes dažnas vartotojas naudojasi paieškos sistemomis, kad galėtų rasti netoliese esančias vietines įmones. 

Vartotojas vietinio SEO dėka gali rasti dviem būdais. Pirmu, kai svetainė atsivaizduoja žemėlapių rezultatuose. Paieškos sistemų rezultatų puslapių viršuje dažnai yra rodomas žemėlapis kuomet atliekama vietinė paieška. Šiuose rezultatuose „Google“ atvaizduoja geriausius vietinius verslus. Antru, kuomet informacija atsivaizduoja iškart po žemėlapiu.

Vietinis SEO apima ne tik tikslią įmonės ar padalinio vietą, bet ir reitingą, atsiliepimus, telefono numerį, darbo valandas ir kitą svarbią informaciją.

Padidinkite prekinio ženklo žinomumą

SEO gali būti puikia priemone PR (ryšių su visuomene) sklaidai. SEO paslaugos padeda sukurti ilgalaikę prekinio ženklo PR kampanija, kurios vienas iš pagrindinių tikslų yra padidinti matomumą, žinomumą bei atpažinimą. Didesnį žinomumą turintys prekiniai ženklai sulaukia didesnio kiekio paspaudimų paieškos sistemų rezultatų puslapiuose, jais vartotojai labiau pasitiki, dažniau atlieka pirkimus ir jaučiasi saugiau tai darydami. 

Vietoje to, kad bandyt perteklinai optimizuoti straipsnius, naujienas ar kita turinį svetainės viduje, įmonės gali padidinti savo prekinio ženklo žinomumą skaitmeninėje erdvėje ir pasiekti dar didesnę dalį vartotojų naudodamos PR strategiją kartu su SEO.

Naudokite SEO vietoje mokamos reklamos

Mokama reklama ir SEO paieškos sistemų rezultatų puslapyje protingai ir efektyviai naudojami kartu gali atnešti naudos ir papildyti vienas kitą. Jeigu naudojate tik mokamą reklamą, o į SEO nekreipiate dėmesio, tuomet vertėtų dar kartą peržiūrėti ir iš naujo suplanuoti savo skaitmeninės rinkodaros strategija. 

Dalis įmonių naudojasi tik mokama reklama vien dėl to, kad užima ganėtinai žemas pozicijas paieškų sistemose ir joms tai yra vienintelė galimybė pasirodyti pirmajame puslapyje. Bet šioje situacijoje reikėtų pasitelkti mokamą reklamą tik kaip pagalbą užpildant silpnas vietas, nes investicija į šį kanalą neturi didelės ilgalaikės perspektyvos. Reklama yra rodoma tol, kol paskyroje yra pinigų likutis, o jam pasibaigus – reklama neberodoma. 

Visai kitaip yra su SEO. Tai yra ilgalaikė strategija, nes investicija dažnu atveju būna vienkartinė, o rezultatai išsilaiko ilgą laiką. Profesionaliai atliktos SEO paslaugos kuria vertę įmonei ilguoju periodu. Aišku, kuo konkurencija yra didesnė, tuo labiau gali prireikti palaikomųjų darbų, kad pavyktų išlaikyti aukštas pozicijas. Tad, nors ir pradžioje SEO atrodo kaip didelė investicija, paskaičiavus kiek yra išleidžiama mokamai reklamai, tai tampa puikiai strategija į verslo plėtrą.

Pranašumas prieš konkurentus

Įmonės, kurios skiria didelį dėmesį savo SEO strategijoms dažnai turi pranašumą organinėje paieškoje ir užima didesnę rinkos dalį. SEO paslaugos dėka įgysite pranašumus prieš savo tiesioginius konkurentus, pritrauksite didesnį tikslinių vartotojų srautą, padidinsite žinomumą bei pardavimus. 

SEO strategija taip pat gali priklausyti ir nuo tiesioginių konkurentų įdirbio šioje srityje. Jeigu rinkoje nėra arba yra labai mažai konkurentų dirbančių su SEO, tuomet investicijos į šią sritį gali būti gerokai mažesnės, jei tikslas yra reitinguotis tik su keliais raktažodžiais aukščiausiose pozicijose.

SEO paslaugos – kas tai?

SEO auditas

Tai procesas, kurio tikslas yra įvertinti svetainės optimizacija paieškos sistemoms. Šio proceso metu yra nustatomos klaidos, dėl kurių svetainė negali reitinguotis aukštose pozicijose bei pateikiamos rekomendacijos, kurios leis užimti aukščiausias pozicijas. 

SEO auditas turėtų būti pirmasis žingsnis, kuomet yra pradedama dirbti su nauju projektu. Į šį procesą patenka tokie elementai, kaip indeksavimas, svetainės struktūra bei navigacija, puslapių reitingavimas, vartotojo patirtis, vidinis bei išorinis SEO tikrinimas, konkurentų analizė ir kita. 

Svetainė yra kiekvieno prekės ženklo pagrindins sklaidos bei pardavimų šaltinis, todėl yra labai svarbu reguliariai atlikti svetainės auditą, kad būtų galima identifikuoti esamas problemas bei užkirsti kelią būsimų probleminių sričių atsiradimui.

Vidinis SEO

Vidinis SEO yra procesas, kuomet taikoma svetainės viduje esančių elementų optimizavimo praktika. Šio proceso tikslas yra padėti paieškos sistemoms suprasti puslapio turinį ir užimti aukštesnes pozicijas paieškos sistemų rezultatuose. Taip pat, vidinis SEO yra svarbus vartotojams, nes padeda greitai ir aiškiai suprasti svetainės puslapio turinį. 

Vidinio SEO optimizavimo praktika yra skirta pagerinti reitingavimo rezultatams bei pritraukti daugiau srauto į svetainę, bet tai yra sudėtingiau, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. SEO paslaugos gali padėti verslui optimizuoti šį procesą dar lengviau, bei išvengti klaidų, kurios gali padaryti nepataisomos žalos jūsų svetainei. 

Šios dalies optimizavimas apima ne tik turinį, bet ir pavadinimus, meta turinį, vidines nuorodas ir kitus elementus atskiruose svetainės puslapiuose. Tai nėra vienkartinis procesas. Norint sėkmingai užimti aukščiausias pozicijas turite nuolat prižiūrėti, tikrinti bei atnaujinti savo turinį.

Išorinis SEO

Išorinio SEO optimizavimo procesai vyksta už svetainės ribų siekiant pagerinti pozicijas organinės paieškos rezultatų puslapiuose, padidinti jūsų svetainės patikimumą bei autoritetą. Ši strategija apima naturalių atgalinių nuorodų kūrimą į svetainę. Tai ganėtinai svarbi sėkmingos SEO strategijos dalis.

Paieškos varikliams natūralių ir kokybiškų atgalinių nuorodų skaičius indikuoja, kad ši svetainė yra autoritetinga, kuria kokybišką bei originalų turinį, kuris yra patikimas ir naudingas vartotojams. Paieškos sistemos tokios svetainėms teikia didesnį prioritetą ir reitinguoja organinėje paieškoje aukščiau už kitus. 

Į išorinį SEO patenka ne tik aktyvios atgalinės nuorodos, bet ir prekinio ženklo paminėjimai (straipsniuose ar naujienų portaluose), nuorodos iš socialinės medijos, atsiliepimai, informacija įmonių katalogų puslapiuose ir kita.

Techninis SEO

Techninis SEO yra labai svarbus svetainės optimizavimo procesas, kurio tikslas yra padėti paieškos sistemoms surasti, indeksuoti, nuskaityti ir tinkamai suprasti svetainės puslapius. 

Puslapiai turi būti techniškai tvarkingi, kad paieškos sistemos galėtų juos lengvai nuskaityti ir indeksuoti.

Šis procesas nėra lengvas ir kartais atrodo sunkiai suprantamas. Netinkamai atliktas, jis gali pridaryti žalos jūsų svetainei. Kokybiškai atliktos SEO paslaugos padės paieškos sistemoms surasti, nuskaityti bei indeksuoti puslapius. Naudodami geriausius SEO įrankius bei sukauptas žinias šiuos techninius procesus atliksime nesudėtingai.

Kokia yra SEO paslaugos kaina?

Kuomet verslas nusprendžia samdytis SEO agentūrą ar laisvai samdomą darbuotoją, tai dažniausiai daroma siekiant užpildyti patirties ar įgūdžių trūkumą. Tai atsakingas ir labai svarbus sprendimas, kuris nulems verso sėkmės plėtrą ateityje. Prieš priimant sprendimą, reikia įvertinti būsimą paslaugų vertę, galimas sąnaudas už atskirus SEO projektus bei išsikelti aiškius tikslus būsimoms įmonėms. 

SEO paslaugos kaina priklauso nuo verslo poreikių ir darbų apimties. Reikėtų pabrėžti, kad sėkmingos SEO strategijos pagrindas yra ilgalaikių tikslų siekis, tad patartina vengti agentūrų ar laisvai samdomų darbuotojų, kurie jums pasiūlys atlikti darbus ir pasiekti rezultatus per labai trumpą laiko tarpą. Dažniausiai tokios praktikos baigiasi nesėkmėmis, nes procesai įgyvendinami nepaisant „Google“ pateiktų rekomendacijų ir yra naudojamos manipuliacinės schemos greitiems rezultatams pasiekti. Po tokių “optimizacijų” pasiekti norimus rezultatus tampa dar sudėtingiau, užtrunka ilgiau ir SEO paslaugos kainuoja daugiau. 

SEO paslaugos kaina gali pasikeisti esant kliento norui padidinti darbų apimtį ties tam tikromis sritimis. Tai gali būti didesnis parengtų straipsnių kiekis, padidėjęs aktyvių atgalinių nuorodų skaičius ir kiti abipusiu susitarimu pakoreguoti optimizavimo elementai.

SEO paslaugų kaina gali būti suderinta su kiekvienu klientu atskirai pagal darbo pobūdį bei apimtis. Jeigu yra pageidaujama atlikti tik vieną iš SEO dalių (vidinį, išorini, techninį ar auditą), tuomet SEO kaina yra apskaičiuojama atskirai. 

SEO kaina gali skirtis priklausomai nuo rinkos konkurencingumo, optimizuojamų raktažodžių kiekio, darbų sudėtingumo, iškeltų tikslų bei kitų veiksnių.

Kaip atliekamos SEO paslaugos?

SEO paslaugos yra atliekamos etapais, kurių metu optimizuojama kliento svetainė. Labai svarbu yra nuosekliai vykdyti vieną etapą po kito ir stebėti rezultatų pokyčius.

Tyrimas

Pradedant darbuotis su nauju projektu atliekamas bendras svetainės bei konkurentų tyrimas, kurio tikslas yra įsigilinti į kliento svetainę, pačią įmonę ir jos teikiamas paslaugas ar parduodamus produktus. Taip pat, analizuojama ir pramonės šaka bei konkurencinė įmonės aplinka.

Auditas

Šis procesas yra skirtas įvertinti svetainės optimizaciją paieškos sistemoms. Audito metu yra nustatomos klaidos, kurios neleidžia svetainei reitinguotis aukštose pozicijose. Patikrinamas indeksavimas, svetainės struktūra bei navigacija, vartotojo patirtis, išorinis SEO ir kita.

Techninė dalis

Atlikus detalią analizę, šalinamos techninės SEO klaidos bei pateikiama išsami rekomendacija svetainę tvarkantiems bei prižiūrintiems IT specialistams dėl būtinų pokyčių. Toliau vyksta techninės dalies optimizacija, kurios tikslas palengvinti paieškos sistemoms surasti, nuskaityti bei indeksuoti svetainės puslapius.

Vidinė optimizacija

Pradedama vykdyti vidinė SEO optimizacija. Jos metu dėmesys yra skiriamas svetainėje esančiam turiniui ir su juo susijusiems elementams. Atliekama raktažodžių analizė, tobulinamas esamas arba parengiamas naujas puslapio turinys, optimizuojami metaduomenys, svetainės vidinės nuorodos, nuotraukos ir kiti elementai.

Išorinė optimizacija

Seo paslaugos etapai

Šio procesas apima aktyvių atgalinių nuorodų kūrimą, Local SEO, PR straipsnius, prekinio ženklo paminėjimus, nuorodas iš socialinės medijos ir kita. Tai svarbi SEO sudedamoji dalis, kuri reikalauja didelio supratimo bei teorinių ir praktinių žinių.

Testavimas

Testavimas yra neatsiejama SEO dalis, kuri leidžia nustatyti problemines vietas, išsiaiškinti geriausiai veikiančius sprendimus bei išlikti konkurencingais bėgant laikui. Šio proceso metu vyksta rezultatų testavimo ir įvertinimo procesai skirti svetainėje atliktiems optimizacijos pakeitimams.

Kokius SEO įrankius naudojame SEO paslaugų optimizacijai?

Norėdami profesionaliai ir kokybiškai optimizuoti svetainę, privalote naudoti geriausius SEO įrankius. Dažnai SEO įrankiai kainuoja ganėtinai brangiai ir geriausiems rezultatams pasiekti neužtenka turėti tik kažkurį vieną. SEO paslaugos gali palengvinti šį klausimą, nes pasiekti aukščiausius tikslus mes naudojame tik geriausius SEO įrankius. 

Mūsų naudojamų pagrindinių SEO įrankių sąrašas.

SEO paslaugos įrankiai

Google Search Console

Sąrašo viršuje atsiduria tikriausiai daugumai gerai žinomas nemokamas „Google” įrankis.  

Jį gali naudoti kiekvienas turintis internetinę svetainę. Su šio įrankio pagalba galėsite stebėti savo svetainės detalią informaciją, kuri leis suprasti, kaip „Google” mato jūsų svetainę.  Google Search Console suteikia galimybę matyti indeksavimo ir skenavimo (angl. crawling) procesą, identifikuoti klaidas, pateikti prašymus konkrečių puslapių indeksavimui ir kt. 

Be kita ko, šis SEO įrankis pateikia su paieškos veikla ir vartotojo patirtimi susijusias metrikas, kurios padeda nuolatos tobulinti savo internetines svetaines ir padidinti generuojamo srauto apimtis.

Google Analytics 4

„Google” paskelbė, kad nuo 2023 m. liepos 1 dienos neapdoros nuosavybės duomenų „Universal Analytics“ platformoje, tad ši diena yra oficiali „Google Analytics 4“ pradžia. Jeigu dar naudojate senąją versiją, siūlome pereiti prie naujos Analytics versijos, nes nuo liepos 1 dienos visi jūsų svetainės duomenys pateks tik į naująją versiją. 

„Google Analytics 4“ – taip pat nemokamas ir svarbus skaitmeninės rinkodaros įrankis, kuris renka duomenis iš internetinių svetainių bei mobiliųjų aplikacijų, kuria ataskaitas ir pateikia svarbių įžvalgų. Šis įrankis skirtas stebėti ir analizuoti laikytojus bei svetainės našumą. Jo pagalba matoma klientų elgsena svetainėje, nustatomi vartotojų srauto kanalai bei kitos tendencijos.

Google Trends

Dar vienas nemokamas „Google“ įrankis, kuris skirtas raktažodžių paieškos tendencijoms identifikuoti bei analizuoti. Jis ne tik gali suteikti svarbios informacijos apie raktažodį, bet ir pateikti įžvalgų apie su šią tema susijusiomis tendencijomis. Raktažodžių gali ieškoti kiekvienas ir tai galima daryti pasirenkant lokaciją, kuri gali būti labai įvairi. 

„Google Trends“ perteikia didžiausią srautą generuojančius raktinius žodžius, užklausų kiekį, geografines vietoves, raktažodžių populiarumą laikui bėgant ir kitą svarbią informaciją. Tai visiškai nemokamas įrankis, kuris jums leis atrasti naujas tendencijas.

Ahrefs

Tikrai nesuklysime pasakę, jog tai yra svarbiausias ne tik mūsų, bet ir daugumos SEO paslaugas teikiančių įmonių naudojamas SEO įrankis. Ne veltui jis tapo vienu iš labiausiai rekomenduojamų bei populiariausiu įrankiu tarp SEO profesionalų. 

„Ahrefs“ turi daug naudingų funkcijų, kurios leidžia profesionaliai optimizuoti internetinę svetainę. Juo galima analizuoti ir audituoti savo bei konkurentų esamas atgalines nuorodas (angl. backlinks) bei identifikuoti galimybes naujoms gauti. Taip pat, tai puikus įrankis raktinių žodžių bei turinio tyrimui atlikti, svetainės techninei būklei nustatyti ir stebėti bei organinėms pozicijoms sekti. 

Įdomu tai, kad „Ahrefs“ užima antrą vietą pagal skenuojamų puslapių kiekį ir nusileidžia tiktai pačiam „Google”. Tai padeda matyti naujausius organinių pozicijų pasikeitimus, audituoti svetainių techninę bei išorinę SEO dalis. 

Taigi, šis įrankis yra vienas iš geriausių raktažodžių tyrime, atgalinių nuorodų analizėje, organinių pozicijų sekime, galmybių identifikavime naujam turiniui bei naujiems puslapiams.

Semrush

Tai ganėtinai populiarus SEO įrankis, kurį naudoja ir kiti skaitmeninės rinkodaros specialistai. Dažnai „Semrush“ dar vadinamas „viskas viename“, nes atlieka svarbų vaidmenį tarp PPC, turinio marketingo bei socialinės medijos specialistų. 

„Semrush“ turi ganėtinai panašių funkcijų kaip ir prieš tai minėtas „Ahrefs“. Jis taip pat padeda atlikti raktinių žodžių analizę, analizuoti ir stebėti konkurencinę aplinką, audituoti svetainės techninę SEO būklę, stebėti organines pozicijas bei kitus vidinio bei išorinio SEO veiksnius. 

Šio įrankio pagalba galite analizuoti savo puslapių pasirodymą, pamatyti savo bei konkurentų internetinių svetainių puslapių reitingą, išorinės nuorodas ir kitą informaciją.

Be to, „Semrush“ padės identifikuoti galimybės ne tik raktažodžių analizėje, bet ir naujo turinio kurime. 

Analizuoti galite ne tik SEO, bet ir kitus skaitmeninės rinkodaros kanalus.

Screaming Frog

Kuomet kalba pasisuka apie techninį SEO, „Screaming Frog“ neabejotinai yra paminimas kaip įrankis, be kurio sunku būtų atlikti svarbiausius darbus. Jis skirtas skenuoti svetainę ir pateikti įžvalgų apie jos veikimą. 

„Screaming Frog“ padeda identifikuoti puslapių, serverių bei kitas klaidas, neveikiančias nuorodas ir peradresavimus, internetinės svetainės architektūrą, metaduomenis, besidubliuojantį turinį ir kitą informaciją. Taip pat, galite peržiūrėti XML sitemap, robots.txt ir kitas direktyvas.

Majestic

„Majestic“ naudojamas darbui su išoriniu SEO. Jis leidžia matyti bendrą svetainės išorinio SEO apžvalgą, atgalinių nuorodų tipą, skaičių ir kokybę. Taip pat, šis įrankis padeda identifikuoti svetainės autoritetingumą skirtingose srityse. 

Su šio įrankio pagalba atgalinių nuorodų analizė taps dar lengvesnė ir profesionalesnė. „Majestic“ padeda identifikuoti galimybes potencialioms atgalinėms nuorodoms gauti.

Galimybė matyti savo internetinės svetainės autoritetingumą skirtingose pramonės srityse padės lengviau identifikuoti silpnąsias vietas, kurioms reikalingas didesnis SEO optimizacijos dėmesys.

Copyscape

„Copyscape“ naudojamas turinio plagiato patikrai. Naudojant kopijuotą turinį iš kitų svetainių rizikuojama sulaukti atitinkamų veiksmų iš „Google”. Su plagijuotu turiniu nepasieksite aukštų organinių pozicijų, neturėsite laukiamo rezultato ir rizikuojate sulaukti nuobaudų. 

Vis didėjant naujai sukuriamo turinio kiekiui internete, didėja ir dubliuoto turinio galimybė atsirasti jūsų interneto svetainėse, todėl šis įrankis yra svarbi sudedamoji dalis siekiant aukščiausių rezultatų.

Nuolat ieškome, analizuojame bei išbandome naujausius SEO įrankius, kad mūsų SEO paslaugos išliktų kokybiškos ir atitiktų aukščiausius standartus.

Kiek laiko trunka SEO paslaugos optimizacija?

Profesionaliai atliekamos kokybiškos SEO paslaugos gali užtrukti nuo vieno iki dvylikos mėnesių ar net ilgiau. Optimizacijos laikotarpis priklauso nuo darbų apimties, konkurencinės aplinkos sudėtingumo, optimizuojamų puslapių kiekio ir kitų veiksnių.

Pirmuosius SEO paslaugų rezultatus gali pamatyti jau per pirmąsias savaites. Nedidelės apmties projektams pasiekti norimus rezultatus gali prireikti nuo vieno iki trijų mėnesių. Vidutinio dydžio darbų apimties projektams dažniausiai užtenka nuo trijų iki šešių mėnesių laikotarpio. Dideliems projektams tuo tarpu gali reikėti nuo pusmečio iki metų ar daugiau.

Norint pasiektus rezultatus patartina ir toliau investuoti į SEO. Palaikomųjų SEO paslaugos investicijų dydžiai skiriasi priklausomai nuo rinkos konkurencingumo bei iškeltų tikslų. Palaikomuoju periodu užtenka minimalaus biudžeto norint išlaikyti esamas organines pozicijas bei konkurencinį pranašumą.

Užsisakykite profesionalias SEO paslaugas jau šiandien!

Scroll to Top